چند خبر الاغی !


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 17 مهر 1392
بازدید : 70
نویسنده : شروین اشرفی

خبرهای کهنه و نو ،از :

الاغ ها ...!

 

قابل توجه آدم ها و الاغ های محترم : از این پس ، خبرهای ریز و درشتی را از دنیای خودمان ( دنیای الاغ ها ) تقدیم می کنیم که امیدواریم مورد پسند الاغ ها و الاغ دوستان عزیز قرار بگیرد ! ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

الاغ ماده، عاشق اردک نر شد! ایسکانیوز ـ زندگی مشترک الاغ ماده و اردک نر در یک مزرعه کوتوبس آلمان، مردم این شهر و گردشگران را شگفت زده کرده است. به گزارش گروه حوادث ایسکانیوز، به دنبال انتشار خبر و تصویر همزیستی عاشقانه الاغ و اردک که هایدی و هانیبال نام دارند گردشگران، دسته دسته برای تماشای این رویداد شورانگیز به مزرعه مورد نظر در کوتوبس می روند. صاحب این مزرعه، هانیبال را به خاطر اذیت کردن سایر اردک ها به طویله انداخت اما پرنده شرور خیلی زود به الاغ نر دل بست و حالا حاضر نیست حتی چند دقیقه از هایدی جدا شود. گزارش ایسکانیوز می‌افزاید: هایدی هم که سخت عاشق هانیبال است به هیچ الاغی اجازه نزدیک شدن به اردک ماده را نمی دهد!

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

بوسه الاغ

 

«سوفيا» ، ملكه اسپانيا به تازگي از يك مركز نگهداري از حيوانات موسوم به «خانه خر» در حومه شهر كوردوبا در ايالت اندالوسيا در جنوب اين كشور اروپايي ديدن كرد و براي آن كه مهر و محبت خود را به حيوانات نشان دهد ، به چهره يك الاغ به نام "ماندلا" بوسه زد و پاسخي متقابل گرفت. ملكه، كره الاغي از يك نژاد اسپانيايي در حال انقراض را نيز طي مراسمي "باران" نام نهاد. فيلمي از ديدار او را از "خانه خر" مي بينيد.
             ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ                                                                       
دوستی سگ و الاغ
سگ والاغ هر نيمه شب مسافت چهارکيلومتري صحرا تابوستان را طي مي کنند تا الاغ از چمن هاي بوستان تغذيه کند.
واحد مرکزی خبر: دوستي مسالمت آميز سگ و الاغ ، ماموران شهرداري دهاقان را به ستوه آورده است. در پي جستجو براي شناسايي عامل تخريب شبانه چمن هاي بوستاي ولي عصر دهاقان، ماموران شهرداري اين شهرمتوجه شدند چمنهاي اين بوستان توسط الاغي خورده مي شود و جالب اينکه يک قلاده سگ نيز در تمام مدت از الاغ محافظت مي کند واجازه نزديک شدن به الاغ را نمي دهد.
به گفته ماموران شهرداري ، سگ والاغ هر نيمه شب مسافت چهارکيلومتري صحرا تابوستان را طي مي کنند تا الاغ از چمن هاي بوستان تغذيه کند. شهرستان دهاقان از توابع استان اصفهان است.
                       ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
پوشاک برای الاغ های مصری !
جام جم: دولت مصر در اقدامي از رفت و آمد الاغ ها در خيابان ها و معابر مصر كه پوشاك نداشته باشند، به صورت جدي جلوگيري مي كند. به گزارش خبرگزاري منا ، به گفته يكي از مقامات دولتي، اين اقدام در جهات حفظ زيبايي و پاكيزگي شهر و بالا بردن سطح فرهنگ رعايت بهداشت در جامعه اتخاذ شده است و دولت مصر با تصويب آن سعي در جذب توريست بيشتر دارد.
به اين منظور پوشاك هايي مخصوص الاغ ها تعبيه شده است كه در فروشگاه هاي سراسر مصر قابل تهيه است. با صاحبان الاغ ها در مصر كه از اين قانون سرپيچي كنند برخورد قانوني خواهد شد. يكي از بيشترين مناظري كه در مصر ديده مي شود رفت و آمد الاغ هاي باركش در سطح شهر است.


مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به کانال تلگرام مابپیوندید: https://telegram.me/CookingEasy

آیاشماازوبلاگ خوشتان آمد


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان راه علم و آدرس shervin83.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 97
بازدید کل : 5330
تعداد مطالب : 227
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1





AvaCode.90

كد تقويم

<-PollName->

<-PollItems->

RSS

Powered By
loxblog.Com